Idrettens Hus

Klubben leier et kontor på idrettens hus.

Dette gir oss også rett til å låne møtelokale vederlagsfritt. Det er 5 møterom med ulike størrelser. Alle møterom har tilknytning til prosjekter/TV-skjerm via HDMI/VGA

Leie av møterom idrettens hus:
Skal du arrangere et møte som angår klubben sender du en e-post til AnneKatrine.Aas(a)idrettsforbundet.no som ordner booking. Gi beskjed om antall og tidspunkt.

Nøkkel kan dere hente møtedagen eller dagen før mellom 08.00-15.30. Om du trenger det, kan det avtales at de legger nøkkel i nøkkelboks på utsiden.

Si bare ifra om det i god tid.

Tilgang vårt kontor i idrettens hus:

Utstyret som tidligere ble oppbevart hos Jon Ringdal, blir nå oppbevart på dette kontoret. Lån av utstyr avtales med matrialansvarlig Jon Ringdal jon.ringdal(a)online.no.

Tilgang til kontoret er fra 08.00-15.30(mandag-fredag).

Har du behov for tilgang utenom dette tidspunktet avtales dette med Jon Ringdal eller Knut Gjone